onsdag 4 april 2012

jag börjar förstå

jag börjar verkligen förstå vart man har vissa människor här i världen om man säger så. ja vad ska man säga, de kommer mkt skitsnack åt många håll om man säger så, men ja e inte bitter för de nej.... folk få vä la tycka va dom vill. Men som man säger de finns många hinner på vägen men de gäller bara att hoppa över dom vid rätt tillfälle.

du förstår verkligen inte hur mkt jag egentligen saknar dig, du va vid min sida dag ut och dag in men nu e du bara borta. allt gick bara snabbt och allt e mitt fel, OM JAG BARA HADE VARIT MED DIG JUST DEN DAGEN ALLT HÄNDE SKULLE INGET HÄNDA -.-.- menmen de finns inget att göra nu du sitter där du sitter och jag kan inte göra något åt saken. vill bara att allt ska bli som förr igen... puss finns alltid i mitt hjärta.
men men nu ska jag väl försöka sova.


peace out !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar